Javne nabavke

Seminar

Planiranje nabavki za 2019. godinu

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Predavač:

*SAMO ZA NARUČIOCE: Izrada i podnošenje plana javnih nabavki za naručioce!

Po Zakonu o javnim nabavkama, svi naručioci imaju obavezu da donesu plan nabavki i da ga usklade sa budžetom i finansijskim planom svoje organizacije. Kako biste uradili plan nabavki za 2019. potrebno je da znate:

 

  • Kako da uskladite finansijski plan i plan nabavki
  • Kako da planirate potrebe preduzeća
  • Kako da izradite plan nabavki u softveru Uprave za javne nabavke
  • Kako da uredite planiranje nabavki u internom aktu
  • Koje su najčešće greške kod planiranja nabavki i kako ih izbeći…

Razrešite svoje nedoumice u vezi sa planiranjem nabavki i dobijte konkretne odgovore, na interaktivnom seminaru sa stručnjakom u oblasti javnih nabavki.

 

Ovaj seminar Vam omogućava:

  • Pojašnjenja nedoumica kod planiranja nabavki, na šta posebno da obratite pažnju
  • Potpuno razumevanje propisanih obaveza i lakšu samostalnu pripremu plana nabavki u skladu sa ZJN
  • Postavljanje pitanja i dobijanje odgovora u vezi sa planiranjem nabavki na samoj obuci

1. Finansijski plan i plan javnih nabavki u 2019:

  • Obavezni elementi plana nabavki
  • Mogućnosti za izmenu plana nabavki
  • Smernice za usklađivanje finansijskog plana i plana nabavki
  • Izrada plana u softveru UJN i njegovo objavljivanje
  • Planiranje nabavki u internom aktu naručioci

 

2. Zakonito i efikasno planiranje i sprovođenje javnih nabavki:

  • Opravdanost, svrsishodnost i rangiranje prioriteta prilikom planiranja
  • Procena vrednosti, izbor postupka i usklađivanje rokova za postupanje
  • Alati i mehanizmi za efikasno planiranje i sprovođenje javnih nabavki u skladu sa propisima
  • Nabavke na koje se ZJN ne primenjuje, njihov tretman i kako se sprovode
  • Najčešće greške prilikom planiranja i sprovođenja javnih nabavki u praksi i kako ih izbeći

 

3. Pitanja i odgovori:

  • Direktno postavljanje pitanja i odgovori u vezi sa planiranjem nabavke u vašem preduzeću
  • Smernice za rešavanje problema u vezi sa planiranjem nabavki
Heritage Hotel

Mije Kovačevića 7, Beograd 11000


Svim prijavljenim učesnicima seminara nudimo poseban popust od 20% za nabavku Priručnika o javnim nabavkama.

Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da pošalju kolegu, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Preporučujemo:


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018