SAMO ZA PONUĐAČE:
Ovladajte funkcionalnostima novog Portala za javne nabavke!
Gotovo sve radnje u postupku javne nabavke po novom Zakonu o javnim nabavkama se vrše putem novog Portala javnih nabavki. Svaka greška može voditi neprihvatljivosti ponude i značajnim gubicima vremena i finansijskih sredstava. Ovladajte na vreme funkcionalnostima novog Portala i budite sigurni u način sprovođenja svih radnji u postupku.
Kroz praktičan rad na portalu saznajte na seminaru:
- Načinu dokazivanja kriterijuma za kvalitativni izbor privrednih subjekata (dosadašnji obavezni i dodatni uslovi za učešće u postupku)
- Šta učiniti ukoliko se niste registrovali kao ponuđač, a želite da podnesete ponudu
- Kako da saznate za prilike o nabavkama na koje se Zakon ne primenjuje
- Novi koncept izmene ugovora i kako se menja podizvođač u realizaciji ugovora o javnoj nabavci
- Pretraživanje prilika za javnim nabavkama
- Kako postaviti pitanje naručiocu putem Portala
- Kako sačiniti i podneti ponudu, a zatim i dostaviti dokaze putem Portala
- Način vršenja uvida u dokumentaciju iz postupka javne nabavke
- O podnošenju zahteva za zaštitu prava putem Portala
Sve zakonodavne novine će Vam pojasniti predavač koji je vrhunski stručnjak u ovoj oblasti.
Ovaj seminar kroz interaktivnost sa predavačem Vam omogućava da saznate na vreme:
-
Kako da koristite novi Portal javnih nabavki
-
Koje su najvažnije novine u Zakonu o javnim nabavkama za ponuđače
-
Koje su najnovije izmene na Portalu javnih nabavki za ponuđače
KOME JE SEMINAR NAMENJEN:
Ponuđačima i svima zainteresovanim za oblast javnih nabavki
TEME ONLINE SEMINARA:
Najčešće greške i prikaz funkcionalnosti NOVOG Portala javnih nabavki
Najvažnije novine u ZJN za ponuđače:
- pragovi za primenu ZJN i izuzeci od primene
- komunikacija u postupku javne nabavke
- uslovi za učešće ponuđača u postupku i način dokazivanja
- vrste postupaka za ponuđače
- posebni režimi društvenih i drugih usluga
- novine u stručnoj oceni ponuda – ispravka ponude i drugo
Priprema i podnošenje ponuda – PRAKTIČAN RAD U PORTALU JAVNIH NABAVKI
Otvaranje i stručna ocena ponuda – PRAKTIČAN RAD U PORTAL JAVNIH NABAVKI
Pitanja polaznika i odgovori na pitanja
Za drugog i svakog narednog polaznika iz Vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!
Cena seminara sa priručnikom: 29.120,00 RSD + PDV (20% popusta na novi Priručnik o javnim nabavkama).
Kako bi bila obezbeđena najbolja interaktivnost učesnika i praktičan pristup temama, broj učesnika je ograničen.
Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da pošalju kolegu, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Kupcima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U slučaju da se kupac Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.