IT katastrofe i kontinuitet poslovanja – testiranje i oporavak

Online seminar
Predavač:Luka Milinković

15,600,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Mesto održavanja:Online seminar - Zoom

Zastoj u poslovanju odavno nije poželjno rešenje nezavisno od toga šta je uzrok njegovog nastanka.

Spremnost kompanije da reaguje brzo i efikasno, po prethodno utvrđenom planu i u što kraćem roku usled bilo kakve nepredviđene situacije, ukazuje na njen nivo odgovornosti, profesionalizma i bezbednosti i utiče na dalji kontinuitet poslovanja sa klijentima i unutar same kompanije.

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

Da li imate plan u slučaju katastrofe?

Plan koji nije testiran smatra se neupotrebljivim.

Zastoj u poslovanju odavno nije poželjno rešenje nezavisno od toga šta je uzrok njegovog nastanka.

Spremnost kompanije da reaguje brzo i efikasno, po prethodno utvrđenom planu i u što kraćem roku usled bilo kakve nepredviđene situacije, ukazuje na njen nivo odgovornosti, profesionalizma i bezbednosti i utiče na dalji kontinuitet poslovanja sa klijentima i unutar same kompanije.

Kako sprovesti analizu uticaja na poslovanje (BIA)? Kako kreirati planove za DR i BC? Kako preduprediti negativne posledice katastrofe? Kako se sprovode redovna testiranja DRP-a i BCP-a i na šta treba obraditi pažnju da testiranja ne krenu u pogrešnom smeru? Koja je razlika između DRP-a i BCP-a, kako se definišu uloge i kada se aktiviraju planovi?

U saradnji sa stručnjakom za kontrolu i upravljanje informacionim i bezbednosnim rizicima organizujemo jednodnevni seminar sa ciljem da odgovorimo na sva Vaša pitanja, uputimo Vas u detalje testiranja i oporavka pre i nakon IT katastrofe.

  ŠTA ĆETE SAZNATI?

  • Detaljno će se objasniti kako treba nastaviti sa poslovanjem u toku oporavka od IT katastrofe
  • Na koji način se kreiraju planovi, testiranja,  i koje su odgovornosti i rizici koji mogu dovesti do prekida u radu primarnog data centra i gubitka podataka i važnih informacija
  • Uradiće se analiza pozitivnih i negativnih iskustava velikih kompanija po pitanju testiranja i oporavka od katastrofe
  • Upoznaćete se sa kolegama iz struke i dobiti odgovore na pitanja direktno od predavača

 

 


Sadržaj

  • Analiza uticaja na poslovanje (BIA)

    Definisanje poslovnih procesa

    Analiza događaja koji mogu da dovedu do prekida poslovnih procesa i uticaja na poslovanje, procena rizika i šteta i strategija smanjenja rizika

     

    Data centar

    Interna realizacija data centra, eksternalizacija IT usluga i SLA

    Upravljanje i monitoring data centara

     

    Upravljanje kriznom situacijom i kontinuitetom poslovanja – DR i BC management

    Standardi i najbolja praksa za uspešno upravljanje kriznom situacijom i kontinuitetom poslovanja

    Formiranje timova za DRP i BCP i definisanje odgovornosti

    Dokumentovanje DR i BC procesa

     

    Plan kontinuiteta poslovanja (BCP)

    Formiranje i usvajanje plana, rizici koji mogu dovesti do aktiviranja BCP

    Kontrola (revizija) BCP-a u Vašoj kompaniji i kod Vaših partnera

    Pripreme za testiranje i testiranje BCP-a i izveštavanje nakon testiranja ili aktiviranja BCP-a

     

    Plan oporavka od katastrofe (DRP)

    Formiranje i usvajanje plana

    Rizici koji mogu dovesti do aktiviranja DRP-a

    Kontrola (revizija) DRP-a u Vašoj kompaniji i kod Vaših partnera

    Pripreme za testiranje i testiranje DRP-a

    Izveštavanje nakon testiranja ili aktiviranja DRP-a

     

    Primeri iz prakse

    „Nepredviđene“ situacije – posledice nedovoljno dobre implementacije i lošeg testiranja

    Analiza primera iz prakse loše implementacije DRP-a i BCP-a

    Analiza rešenja za efikasno i efektivno prevazilaženje krizne situacije

Predavač

Luka Milinković

Opšti uslovi

Nakon prijema računa, kotizacija mora biti uplaćena najmanje tri dana pre seminara. Budžetski potrošači podležu uslovima plaćanja u skladu sa zakonskom regulativom o javnim plaćanjima. Pisani otkazivanje učešća moguće je najkasnije tri radna dana pre održavanja seminara. Učesnici koji odustanu od učešća ili ne prisustvuju seminaru nakon ovog roka nemaju pravo na povraćaj kotizacije ili dužni su da izmire celokupnu kotizaciju. Ili mogu poslati drugog učesnika na seminar. Otkazivanje učešća zbog bolesti moguće je samo uz priloženo lekarsko uverenje. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar – u ovom slučaju refundiramo kotizaciju u celosti. Pismenom prijavom za kurs prihvatate ove uslove i odredbe.

Sadržaj

  • Analiza uticaja na poslovanje (BIA)

    Definisanje poslovnih procesa

    Analiza događaja koji mogu da dovedu do prekida poslovnih procesa i uticaja na poslovanje, procena rizika i šteta i strategija smanjenja rizika

     

    Data centar

    Interna realizacija data centra, eksternalizacija IT usluga i SLA

    Upravljanje i monitoring data centara

     

    Upravljanje kriznom situacijom i kontinuitetom poslovanja – DR i BC management

    Standardi i najbolja praksa za uspešno upravljanje kriznom situacijom i kontinuitetom poslovanja

    Formiranje timova za DRP i BCP i definisanje odgovornosti

    Dokumentovanje DR i BC procesa

     

    Plan kontinuiteta poslovanja (BCP)

    Formiranje i usvajanje plana, rizici koji mogu dovesti do aktiviranja BCP

    Kontrola (revizija) BCP-a u Vašoj kompaniji i kod Vaših partnera

    Pripreme za testiranje i testiranje BCP-a i izveštavanje nakon testiranja ili aktiviranja BCP-a

     

    Plan oporavka od katastrofe (DRP)

    Formiranje i usvajanje plana

    Rizici koji mogu dovesti do aktiviranja DRP-a

    Kontrola (revizija) DRP-a u Vašoj kompaniji i kod Vaših partnera

    Pripreme za testiranje i testiranje DRP-a

    Izveštavanje nakon testiranja ili aktiviranja DRP-a

     

    Primeri iz prakse

    „Nepredviđene“ situacije – posledice nedovoljno dobre implementacije i lošeg testiranja

    Analiza primera iz prakse loše implementacije DRP-a i BCP-a

    Analiza rešenja za efikasno i efektivno prevazilaženje krizne situacije