Praktične smernice za zaposlene u IT službi:
Napravite platformu u okviru koje će podaci prikupljeni
u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti biti bezbedni!
Mnogo smo pažnje posvetili edukaciji poslodavaca, rukovaocima podacima i pravnicima u vezi sa implementacijom odredbi ZZPL i GDPR. Međutim, tehnička implementacija koju vrše lica iz IT službe je podjednako važna, jer oni formiraju platformu u okviru koje će se vršiti manipulacija podacima i od kvaliteta same platforme zavisi i bezbednost unetih podataka.
Dok pripremate tehničku implementaciju, važno je da sprovedete ključne korake koje Vaš projekat mora da uključi.
Iz tog razloga organizujemo interaktivan online seminar, na kom ćete dobiti odgovore na mnoga pitanja, a neka od njih su:
Kako da pravilno zaštitite podatake i kako da ih učinite bezbednim? Na koji način da identifikujete i minimalizujete rizike koji nastaju kao rezultat obrade podataka? Kako da detektujete i sastavite listu svih nepravilnosti (gaps) i koji su najčešći primeri nepravilnosti? Koji je plan oporavka i kako da rešite nepravilnosti (gaps)? Koga i na koji način obaveštavate u slučaju incidenata?
Na seminaru saznajte:
-
Kako da na najbolji način započnete procesuiranja u skladu sa ZZPL-om i GDPR-om
-
Kako da svoje podatke učinite sigurnim
-
Na koji način da čuvate i skladištite svoje podatke
-
Koji je plan oporavka i kako da rešite nepravilnosti (gaps)
-
Koga i na koji način obaveštavate u slučaju incidenata
-
Rešenja Vaših dilema u interaktivnom razgovoru sa predavačem
Online seminar možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu – na radnom mestu ili kod kuće. Svaki polaznik online seminara dobija link za pristup sa koga se automatski pokreće prozor za praćenje online seminara, bez ikakve instalacije novih aplikacija na Vaš uređaj.
Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačima ili nam ih možete poslati mejlom pre početka seminara, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja online seminara.