Informacione tehnologije

Seminar

Instagram – prodajne mogućnosti

7,800.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 17.06.2020, 10:00 -12:30 h
Mesto održavanja: Online
Predavač:
Količina:

Tokom trajanja karantina online prodaja

doživela je porast i do 400%

 

Vreme je da i Vi svoje proizvode i usluge na adekvatan način
predstavite na Instagramu i povećate njihovu prodaju!

 

Kreiranje adekvatne kampanje na Instagramu zahteva marketinški plan nastupa koji obuhvata više faktora: sadržaj objava, vreme objava, autentičnost, saradnju sa uticajnim pojedincima, sve sa ciljem postizanja onoga što čini Instagram toliko moćnim kanalom prodaje i promocije, a to je:

  • Povećanje prodaje i popularnosti brenda među relevantnim korisnicima
  • Usmeravanje saobraćaja na Vaš veb-sajt i kreiranje što kvalitetnijih lead-ova
  • Povećanje zadovoljstva klijenata i pozitivni komentari u vezi sa Vašim proizvodima i uslugama
  • Preporuke pratilaca Vašeg brenda i mrežni efekat za privlačenje još većeg broja publike

 

Na seminaru ćete saznati:

  • Kako brendovi mogu da iniciraju interakciju, okupe zajednicu i povećaju interesovanje svojih kupaca
  • Koji su sve plasmani omogućeni za organski i plaćeni domet kupaca i kako ti kanali funkcionišu
  • Kako se predstavljamo kupcima kao brend, kako ih pronalazimo i na koji način komuniciramo sa njima
  • Koji su direktni koraci i mogućnosti Instagram-a za predstavljanje vaših proizvoda i usluga

Dodatni benefit radionice: Način kreiranja tematskih planova i materijala na primerima konkretnih brendova

 

U saradnji sa digitalnom marketinškom agencijom koja se bavi kreiranjem kompletnog digitalnog nastupa, komunikacije i vizuelnog identiteta, organizujemo seminar na kome ćete saznati sve o promociji na Instagramu, i dobiti odgovor na svako Vaše pitanje u vezi sa ovom temom.

KOME JE SEMINAR NAMENJEN:

Preduzetnicima, marketing menadžerima, zaposlenima u sektoru prodaje, kao i svima koji bi želeli da poboljšaju svoj digitalni marketing, steknu nove klijente putem Instagrama ili nauče nove načine građenja već postojećih profila.

TEME SEMINARA:

 

1. KOMUNIKACIJE

Društvene mreže – Nastanak, uspeh i razvoj IG

(Kako je IG omogućio korisnicima da budu kreatori jedinstvenog sadržaja?)

Psihologija – Nova era komunikacija i vizuelnog doživljaja

(Kako su korisnici postali direktni kritičari brendova i zašto preferiraju vizuelne sadržaje?)

Šansa – Nove mogućnosti za poslovanje i povezivanje

(Kako brendovi mogu da iniciraju interakciju, okupe zajednicu i kreiraju sopstvene ambasadore?)

2. ALATI

Sistem – Načini funkcionisanja IG platforme i algoritma

(Od čega se sastoji IG kao platforma i kako se određuje plasiranje različitih sadržaja korisnicima?)

Kanali – Vrste i mogućnosti plasmana materijala

(Koji su sve plasmani omogućeni za organski i plaćeni domet korisnika i kako ti kanali funkcionišu?)

Trendovi – Inovacije i najave novih funkcionalnosti

(Kakve su mogućnosti IG koje ga u potpunosti odvajaju od sličnih servisa i koje nas funkcionalnosti tek očekuju?)

3. SADRŽAJ

Brend – Identitet, ton komunikacije, publika

(Kako se predstavljamo korisnicima kao brend, kako ih pronalazimo i na koji način komuniciramo sa njima?)

Objave – Relevatne teme, edukacija i interakcija

(Koji su direktni koraci ka tome da plasiramo pravi sadržaj o našim proizvodima I uslugama koji će okupiti i zadržavati korisnike?)

Mrežni efekat – Zajednice, reakcije i konverzije

(Koji su dodatni načini kako bi naša poruka došla do željenih korisnika koji će nam u tome i aktivno pomagati?)

PRAKTIČNA RADIONICA

(Kreiranje tematskih planova i materijala na primerima brendova)

Za drugog i svakog narednog polaznika iz Vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Osnovna kotizacija obuhvata: predavanja, materijal sa predavanja i sertifikat o pohađanju seminara.

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja online seminara, ukoliko nije drugačije dogovoreno. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre online seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na online seminaru, biće u prilici da pošalju kolegu, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo online seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018