Kako primeniti odredbe GDPR-a, a da one ne ugroze marketinške aktivnosti Vaše kompanije?
Opšta uredba o zaštiti podataka (GDPR) koja je nedavno stupila na snagu, stvorila je mnogobrojne nedoumice u vezi sa njenom primenom, a posebno u sferi marketinga među kojima su email marketing, slanje newsletter-a, praćenje potrošača u njihovim navikama i potrebama, upotreba „kolačića“, korišćenje društvenih mreža i slično..
- Na koji način GDPR utiče na Google Analytic, Facebook pixel, Google AdSense?
- Koji su to osetljivi podaci za koje GDPR propisuje poseban tretman prikupljanja, obrade i čuvanja?
- Kada je potreban pristanak za obradu podataka, a kada nije?
- Koji je bezbedan način prenosa podataka u drugu zemlju?
- Šta uraditi sa postojećim bazama kontakata?
- Kako „pravo na zaborav“ utiče na marketing?
- Na koji način je potrebno definisati politiku privatnosti?
- Koje korake bi trebalo preduzeti radi usaglašavanja poslovanja?
Odgovore na ova i Vaša dodatna pitanja, kao i primere iz prakse o tome kako adekvatno uskladiti marketinške aktivnosti sa GDPR-om, kao i koje su obaveze i moguće sankcije, dobićete na našem novom seminaru od stručnjaka sa višegodišnjim iskustvom u praksi iz oblasti zaštite podataka
Na ovom seminaru ćete, između ostalog, saznati više o:
- Obavezama i odgovornostima rukovaoca i obrađivača podataka o ličnosti u skladu sa GDPR odredbama
- Uslovima za izricanje kao i parametrima za određivanje visine sankcije
- Načinima za dobijanje obavezne saglasnosti i daljeg procesa tretiranja podatka o ličnosti