Finansije i porezi

Intenzivna obuka

Stručnjak za finansijski kontroling: planiranje, analizu i izveštavanje

44,000.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 17.12, 22.12. i 28.12.2020. 10:00-13:00h
Mesto održavanja: Online
Količina:

Uloga finansijskog kontrolera se ubrzano menja. Globalno okruženje zahteva fleksibilnost i kontroling dobija važno mesto kao partner menadžmenta kompanije. Podrška koju kontroler pruža upravljanju kompanijom ogleda se u planiranju, obradi informacija i kontroli računovodstvenih podataka.

Osnovni cilj našeg programa jeste da omogući polaznicima da:

  1. Steknu uvid u najvažnije metode i alate finansijskog kontrolinga, kao i razumevanje finansijskih izveštaja;
  2. Kreiraju finansijske planove sa jasnim finansijskim pokazateljima, odnosno planove za optimizaciju poslovanja i tokova gotovine, strategiju poslovanja i budžet;
  3. Sprovode analizu operativnog sistema kompanije i postignu optimum likvidnosti, solventnosti i profitabilnosti.

Kroz ovaj program obuke sa iskusnim revizorom i ekspertom iz oblasti poslovnih finansija, upoznajte dobru praksu finansijskog kontrolinga i unapredite svoja znanja i veštine, steknite sertifikat na srpskom i engleskom jeziku i postanite:

Šta Vam omogućava pohađanje ovog programa?

  • Napredna znanja kako da dođete do pravih podataka, pripremite ih i obradite za menadžersko odlučivanje;
  • Konkretne primere različitih formi planova i sažetih jasnih i preglednih izveštaja, kao i i smernice za tumačenje dobijenih rezultata;
  • Savete kako da sačinite planove za ostvarivanje poslovnih ciljeva, kako kratkoročne tako i strateške;
  • Konkretne odgovore na detaljna i specifična pitanja – možete ih poslati pre početka obuke, ali i postavljati na radionicama;
  • Sertifikat o pohađanju programa intenzivne obuke za Stručnjaka za finansijski kontroling: planiranje, analizu i izveštavanje na srpskom i engleskom jeziku koji izdaje kompanija Forum Media, sa navedenim temama u okviru programa obuke;

NAPOMENA: Program se prilagođava polaznicima obuke, u skladu sa njihovim prethodnim znanjima i iskustvima.

TEME SEMINARA:
1. MODUL: Online radionica – Funkcija finansijskog kontrolinga u praksi 17.12.2020. od 10:00 do 13:00h
• Kreiranje internih izveštaja:

  • Bruto bilans, bilans uspeha i bilans stanja (osnovne forme, međusobna povezanost i značaj podataka)
  • Kontribucioni bilans uspeha
  • Novčani tokovi (struktura i tumačenje pokazatelja)
  • Definisanje mesta troška i profitnih centara
  • Periodično izveštavanje, operativni i finansijski pokazatelji
  • Režijski troškovi i njihova alokacija
2. MODUL: Online radionica – Poslovni planovi kao osnov za ostvarivanje poslovnih ciljeva 22.12.2020. od 10:00 do 13:00h
• Izrada poslovnih planova (finansijski i operativni pokazatelji):

  • Proces postavljanja kompanijskih ciljeva
  • Optimizacija profita, optimizacija tokova gotovine
  • Dugoročno planiranje: Strategija poslovanja
  • Kratkoročno planiranje: Budžet
  • Estimacije poslovanja
3. MODUL: Online radionica – Proces planiranja i izveštavanja 28.12.2020. od 10:00 do 13:00h
• Analitički pristup izveštavanju:

  • Izračun likvidnosti, solventnosti i profitabilnosti
  • Ključni indikatori upravljanja poslovnim rezultatom – KPI
  • Horizontalna, vertikalna i trend analiza
  • Upravljanje troškovima
  • Cena koštanja
  • Prezentacione tehnike za kontrolere
4. MODUL: STUDIJSKI MATERIJAL – Zbirka obrazaca za efikasno upravljanje funkcijama kontrolinga: finansijsko planiranje, analizu i izveštavanje
Zbirka + CD + online verzija:
Adaptibilni Excel obrasci sa gotovim formulama za finansijsko planiranje, analizu i izveštavanje
5. Modul: STUDIJSKI MATERIJAL – Poslovni Excel (e-mail seminar dobijate na svoju e-mail adresu)
  • Uređivanje prikaza ćelija – kreiranje, brisanje, sakrivanje, grupisanje redova i kolona
  • Formule – linija formula, operatori (aritmetički, poređenja, za povezivanje teksta
  • Funkcije – matematičke (SUM, SUMIF, ROUND), logičke (AND, OR, IF), za datum i vreme (NOW, TODAY), statističke (MIN, MAX AVG, COUNT, COUNTIF), za rad sa tekstom (CONCATENATE, UPPER, LOWER), VLOOKUP funkcija
  • Automatsko i uslovno formatiranje tabele; Naglašavanje izgleda ćelija tabela na osnovu njihovog sadržaja i definisanih uslova
  • Kopiranje tabele korišćenjem specifičnih atributa kopiranih podataka
  • Standardno i napredno filtriranje podataka
  • Kreiranje Pivot tabele i podešavanje prikaza podataka
  • Grafikoni – izrada i vrste
  • Manipulacija podacima u grafikonu – transformacija grafikona iz jednog oblika u drugi, opcija Switch row/column, dodavanje legende i naslova i premeštanje grafikona
  • Trend u postojećim podacima – utvrđivanje trendova i njihov prikaz pomoću linije trenda
  • Prikaz tabele i odgovarajućeg grafikona u jednom prozoru na dva sheet-a
  • Povezivanje Excela sa drugim programima iz Office paketa

Način sprovođenja radionica:

  • Predavač će radionice voditi uživo online
  • Radionice možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu – na radnom mestu ili kod kuće
  • Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačem ili nam ih možete poslati mejlom pre početka svake pojedinačne radionice, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja online radionica
  • Na kraju obuke, putem mejla Vam šaljemo pismeni test za proveru znanja, a test sa odgovorima nam vraćate elektronskom ili redovnom poštom
  • Nakon uspešno završene obuke i testa znanja dobijate sertifikat Stručnjak finansijski kontroling na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju

PROGRAM JE NAMENJEN:
Kontrolerima, šefovima finansija, zaposlenima u službi finansija, direktorima i svima ostalima zainteresovanim za oblast finansijskog kontrolinga.

U slučaju učešća dva ili više lica iz iste firme obezbeđujemo 10% popusta za drugog i svakog narednog polaznika.

Kotizacija uključuje učešće u tri online radionice, materijal sa radionica, „Zbirku obrazaca za efikasno upravljanje funkcijama kontrolinga: finansijsko planiranje, analizu i izveštavanje“ i e-mail seminar „Poslovni Excel“.

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana početka edukativnog programa. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 10 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da pošalju kolegu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gorenavedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018