Finansije i porezi

Seminar

Upravljanje novčanim tokovima u vanrednim okolnostima

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 02.04.2020, 10-14 h
Mesto održavanja: Online
Predavač:
Količina:

Kako održati poslovni proces i osigurati likvidnost preduzeća ?

 

Novčani tok, kao krvotok kompanije, i njegovo planiranje presudni su za održivo poslovanje. Proglašenjem vanrednog stanja u Republici Srbiji, gotovo sve kompanije se suočavaju sa jednim problemom:

U kriznim trenucima, veoma je važno da se plan gotovine donosi i na kraće vremenske intervale pa čak i na period od mesec dana i manje. Korišćenjem podataka iz izveštaja o novčanim tokovima menadžment može menjati poslovne odluke i planove koji direktno utiču na uspešnost pravnog lica.

Imajući u vidu važnost upravljaja novčanim tokovima u vreme krize, organizujemo online seminar sa predavačem koji poseduje 15 godina iskustva u ovoj oblasti.

Ovaj seminar Vam omogućava:

  • Pravilnu primenu podataka dobijenih iz izveštaja o novčanim tokovima
  • Definisanje rizika u poslovanju, sastavljanje izveštaja i planiranje novčanih tokova
  • Interaktivnu diskusiju sa predavačem i rešavanje nedoumice

 

Teme koje ćemo obrađivati na seminaru su:

  • Definisanje, kreiranje i praćenje internog novčanog toka, za potrebe menadžmenta
  • Koji elementi utiču na novčani tok, kako pratiti i planirati likvidnost
  • Kako možete poboljšati Vaš poslovni ciklus
  • Working capital, objašnjenje i kako ga računati i pratiti
  • Praćenje i kontrola likvidnosti i zaliha (vrednovanje zaliha, finansijski tretman sporo obrtnih zaliha i zastarelih zaliha), procedure za praćenje i organizaciju poslovanja zaliha, kupaca i dobavljača
  • Ročna usklađenost potraživanja i obaveza, njihovo praćenje i merenje, uticaj na novčani tok
  • Globalni i interni rizici u poslovanju
  • Potencijalni odgovori na uticaj krize na pojedinačnim preduzećima
  • Potencijali rasta ili održavanja zdravog sistema unutar kompanija
  • Smernice za odgovore na krizu – krizno upravljanje
  • Likvidnost u vreme krize
  • Zaštita brenda i očuvanje kontinuiteta

 

KOME JE SEMINAR NAMENJEN?

Kontrolorima, zaposlenima u računovodstvenim i finansijskim službama, menadžerima koji žele da unaprede svoja znanja, zaposlenima u službama za planiranje i analizu i svim ostalim zainteresovanim licima

Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja online seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre online seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na online seminaru, biće u prilici da ih zameni kolega, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo online seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Kupcima Zbirke se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U slučaju da se kupac Zbirke odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Preporučujemo:

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018