Da li ste spremni za e – kancelarijsko poslovanje?
Niži troškovi poslovanja, automatizacija procesa, efikasnija komunikacija sa kupcima i dobavljačima, minimizacija grešaka u radu i sveukupno podizanje performansi preduzeća, glavne su prednosti elektronskog poslovanja.
Zakonska obaveza registrovanja službene adrese za prijem elektronske pošte svakog privrednog društva, zahteva između ostalog razumevanje potrebnih preduslova, zakonskih okvira, mogućnosti i konkretne primene elektronskog poslovanja u praksi.
Zato je izuzetno važno upoznati se sa novim zakonskim mogućnostima i poslovno efikasnim metodama kreiranja e-dokumenta, službenog slanja elektronskim putem, prijema i bezbednog arhiviranja, kao i prepoznati svakodnevne poslovne procese u kojima se može primeniti elektronsko poslovanje.
Privredna društva koja imaju za cilj da svoje poslovanje obavljaju maksimalno efikasno uz minimalne troškove posebno je važno da:
- Razumeju zakonski okvir za elektronsko poslovanje
- Saznaju šta konkretno mogu da urade danas kako bi već počeli da posluju elektronski i upoznaju najbolje načine primene
- Saznaju šta podrazumeva zakonska obaveza registrovanja zvanične adrese za elektronsku poštu
- Nauče i primene mogućnost elektronskih dokumenata, kvalifikovanih potpisa i mogućnost automatizacije
- Saznaju koji su to sigurni i bezbedni načini primene elektronskog poslovanja i kako da izbegnu zamke i prevare
Na seminaru ćete saznati:
- Koje su aktuelne zakonske i poslovne obaveze iz domena e-poslovanja koje je svaka poslovna organizacija dužna da primenjuje?
- Zašto i kako registrovati adresu elektronske pošte? Koja su pravila, a koje preporuke?
- Elektronska dokumenta i elektronski potpis – mogućnosti, primena i obaveze
- Kako da iskoristite prednosti elektronskih fakura za smanjenje troškova poslovanja?
Sadržaj:
- Koji su preduslovi za elektronsko kancelarijsko poslovanje i kako ih obezbediti?
- Regulatorni okvir za elektronsko poslovanje
- Praktična primena elektronskog sertifikata u svakodnevnom poslovanju: šta, kako, gde, zašto?
- Čemu služi i zašto je važno registrovati zvaničnu adresu za prijem elektronske pošte?
- Zašto i kako primenjivati elektronske fakture?
- Sigurno i bezbedno e-kancelarijsko poslovanje
- Konkretni primeri primene u svakodnevnom radu