DROPSHIPPING
Pravni aspekti dropshipping modela prodaje
Usled učestalih upita klijenata, uvideli smo potrebu da pojasnimo institut dropshippinga kao sve češćeg modela ecommerce prodaje.
Dropshipping je postao savremeni model poslovanja i s obzirom na to, nameće mnoga pitanja i dileme u praksi.
Zato Vas pozivamo na interaktivan online seminar, gde ćete zajedno sa predavačem – Nevenom Praizović, master pravnikom sa eskpertizom i višegodišnjim iskustvom u oblasti ecommerce-a i potrošačkog prava, moći da prodiskutujete o:
- zakonskom okviru dropshippinga,
- glavnim karakteristikama i prednostima dropshippinga u odnosu na druge modele ecommerce prodaje,
- uspostavljanju i regulisanju poslovnog odnosa sa proizvođačima/dobavljačima (B2B),
- pravima potrošača i rešavanju potrošačkih prigovora u dropshipping prodaji (B2C)
- i mnogim drugim pitanjima od značaja za ovu temu.
Sadržaj:
- Dropshipping kao savremeni model poslovanja kroz digitalne kanale prodaje
- Zakonsko uređenje dropshipping-a kao modela ecommerce prodaje
- Prednosti dropshippinga u odnosu na druge modele ecommerce prodaje i njegove glavne karakteristike (ušteda u vezi sa skladištenjem robe itd.)
- Značaj dugoročnog umrežavanja sa proizvođačima/distributerima (B2B)
- Bitni elementi saradnje sa proizvođačima/distributerima (narudžbine, uslovi plaćanja, rabati, bonusi i sl)
- Značaj uspostavljanja dobre poslovne saradnje sa kurirskim službama (B2B)
- Uloga i značaj marketinških aktivnosti i njihov uticaj na ponašanje potrošača, uključujući oglašavanje dropshipper-a na društvenim mrežama
- Usklađenost dropshipping modela poslovanja sa zakonskim okvirom koji uređuje elektronsku maloprodaju (Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o trgovini, Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o oglašavanju)
- Dropshipper-a kao prodavac robe i njegove obaveze prema potrošačima (B2C)
- Promet robe u dropshipping-u
- Načini plaćanja robe kupljene od dropshipper-a
- Dropshipping i modeli isporuke (isporuka na adresu potrošača, paketomati)
- Prednosti brze i efikasne isporuke (quick commerce & returning customers)
- Odgovornost za robu isporučenu potrošačima
- Saobraznost i garancija za prodatu robu
- Rešavanje reklamacija potrošača i sprovođenje reklamacione procedure
- Rešavanje eventualnih sporova sa potrošačima
- Odustanak potrošača od kupovine i obaveza dropshipper-a da izvrši refundaciju sredstava potrošača
- Obavezni akti i obrasci koje je potrebno imati u obavljanju dropshipping modela prodaje
- Inspekcijski nadzor u ecommerce prodaji uopšte, uključujući dropshipping