Dropshipping – pravni aspekti dropshipping modela prodaje

Seminar

15,600,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Mesto održavanja:Online seminar - Zoom

Usled učestalih upita klijenata, uvideli smo potrebu da pojasnimo institut dropshippinga kao sve češćeg modela ecommerce prodaje.

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

DROPSHIPPING

Pravni aspekti dropshipping modela prodaje 

 

Usled učestalih upita klijenata, uvideli smo potrebu da pojasnimo institut dropshippinga kao sve češćeg modela ecommerce prodaje.

Dropshipping je postao savremeni model poslovanja i s obzirom na to, nameće mnoga pitanja i dileme u praksi.

Zato Vas pozivamo na interaktivan online seminar, gde ćete zajedno sa predavačem – Nevenom Praizović, master pravnikom sa eskpertizom i višegodišnjim iskustvom u oblasti ecommerce-a i potrošačkog prava, moći da prodiskutujete o:

  • zakonskom okviru dropshippinga,
  • glavnim karakteristikama i prednostima dropshippinga u odnosu na druge modele ecommerce prodaje,
  • uspostavljanju i regulisanju poslovnog odnosa sa proizvođačima/dobavljačima (B2B),
  • pravima potrošača i rešavanju potrošačkih prigovora u dropshipping prodaji (B2C)
  • i mnogim drugim pitanjima od značaja za ovu temu.

 

Sadržaj:

    • Dropshipping kao savremeni model poslovanja kroz digitalne kanale prodaje
    • Zakonsko uređenje dropshipping-a kao modela ecommerce prodaje
    • Prednosti dropshippinga u odnosu na druge modele ecommerce prodaje i njegove glavne karakteristike (ušteda u vezi sa skladištenjem robe itd.)
    • Značaj dugoročnog umrežavanja sa proizvođačima/distributerima (B2B)
    • Bitni elementi saradnje sa proizvođačima/distributerima (narudžbine, uslovi plaćanja, rabati, bonusi i sl)
    • Značaj uspostavljanja dobre poslovne saradnje sa kurirskim službama (B2B)
    • Uloga i značaj marketinških aktivnosti i njihov uticaj na ponašanje potrošača, uključujući oglašavanje dropshipper-a na društvenim mrežama
    • Usklađenost dropshipping modela poslovanja sa zakonskim okvirom koji uređuje elektronsku maloprodaju (Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o trgovini, Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o oglašavanju)
    • Dropshipper-a kao prodavac robe i njegove obaveze prema potrošačima (B2C)
    • Promet robe u dropshipping-u
    • Načini plaćanja robe kupljene od dropshipper-a
    • Dropshipping i modeli isporuke (isporuka na adresu potrošača, paketomati)
    • Prednosti brze i efikasne isporuke (quick commerce & returning customers)
    • Odgovornost za robu isporučenu potrošačima
    • Saobraznost i garancija za prodatu robu
    • Rešavanje reklamacija potrošača i sprovođenje reklamacione procedure
    • Rešavanje eventualnih sporova sa potrošačima
    • Odustanak potrošača od kupovine i obaveza dropshipper-a da izvrši refundaciju sredstava potrošača
    • Obavezni akti i obrasci koje je potrebno imati u obavljanju dropshipping modela prodaje
    • Inspekcijski nadzor u ecommerce prodaji uopšte, uključujući dropshipping

    Predavač

    Nevena Praizović

    Opšti uslovi

    Nakon prijema računa, kotizacija mora biti uplaćena najmanje tri dana pre seminara. Budžetski potrošači podležu uslovima plaćanja u skladu sa zakonskom regulativom o javnim plaćanjima. Pisani otkazivanje učešća moguće je najkasnije tri radna dana pre održavanja seminara. Učesnici koji odustanu od učešća ili ne prisustvuju seminaru nakon ovog roka nemaju pravo na povraćaj kotizacije ili dužni su da izmire celokupnu kotizaciju. Ili mogu poslati drugog učesnika na seminar. Otkazivanje učešća zbog bolesti moguće je samo uz priloženo lekarsko uverenje. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar – u ovom slučaju refundiramo kotizaciju u celosti. Pismenom prijavom za kurs prihvatate ove uslove i odredbe.

    Sadržaj

    • Dropshipping kao savremeni model poslovanja kroz digitalne kanale prodaje
    • Zakonsko uređenje dropshipping-a kao modela ecommerce prodaje
    • Prednosti dropshippinga u odnosu na druge modele ecommerce prodaje i njegove glavne karakteristike (ušteda u vezi sa skladištenjem robe itd.)
    • Značaj dugoročnog umrežavanja sa proizvođačima/distributerima (B2B)
    • Bitni elementi saradnje sa proizvođačima/distributerima (narudžbine, uslovi plaćanja, rabati, bonusi i sl)
    • Značaj uspostavljanja dobre poslovne saradnje sa kurirskim službama (B2B)
    • Uloga i značaj marketinških aktivnosti i njihov uticaj na ponašanje potrošača, uključujući oglašavanje dropshipper-a na društvenim mrežama
    • Usklađenost dropshipping modela poslovanja sa zakonskim okvirom koji uređuje elektronsku maloprodaju (Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o trgovini, Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o oglašavanju)
    • Dropshipper-a kao prodavac robe i njegove obaveze prema potrošačima (B2C)
    • Promet robe u dropshipping-u
    • Načini plaćanja robe kupljene od dropshipper-a
    • Dropshipping i modeli isporuke (isporuka na adresu potrošača, paketomati)
    • Prednosti brze i efikasne isporuke (quick commerce & returning customers)
    • Odgovornost za robu isporučenu potrošačima
    • Saobraznost i garancija za prodatu robu
    • Rešavanje reklamacija potrošača i sprovođenje reklamacione procedure
    • Rešavanje eventualnih sporova sa potrošačima
    • Odustanak potrošača od kupovine i obaveza dropshipper-a da izvrši refundaciju sredstava potrošača
    • Obavezni akti i obrasci koje je potrebno imati u obavljanju dropshipping modela prodaje
    • Inspekcijski nadzor u ecommerce prodaji uopšte, uključujući dropshipping