Copywriting
15,600,00 rsd PDV nije uračunat u cenu Dodaj u korpu

Copywriting

Online seminar
Predavač:Sandra Iršević

15,600,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Datum održavanja: 22. 8. 2022, od 10.00 do 14.00
Mesto održavanja:Online seminar - Zoom

Zbog čega je bitna veština pisanja za online marketing i internet? Ko sve može da bude copywriter? Koje sve sadržaje i piše? Na ova i mnoga druga pitanja dobićete odgovor na online seminaru.

Količina:
Posebne pogodnosti:
  • za drugog i svakog narednog učesnika 10 % popusta,
  • 20% popusta na stručne priručnike i obrazovne portale.

NE PROPUSTITE: 20% popusta za mikro preduzeća, fizička lica i udruženja! Koristite kod za popust: MICRO20

Navedeni popust se ne može kombinovati sa ostalim popustima, osim popusta za više učesnika obuke. Koristite kod u korpi ili ga uplatite.

Kakav je prvi utisak koji ostavljate?

Za drugi, retko kada imate šansu.

 

Pisac se ne rađa, nego postaje! Da li ste se oduvek pronalazili u pisanju i zapisivali ideje? Iskoristite maštu i prepustite se kreativnosti, jer za svaki brend je veoma bitno napisati dobar sadržaj. Postanite copywriter u svojoj kompaniji.

Zbog čega je bitna veština pisanja za online marketing i internet? Ko sve može da bude copywriter? Koje sve sadržaje i piše? Na ova i mnoga druga pitanja dobićete odgovor na online seminaru.

Za kreiranje dobrog sadržaja koji donosi prodaju, prvo je potrebno da naučite šta prethodi svakom dobrom sadržaju i koje su osnove pisanja sadržaja za web. Za svaku firmu dana je bitno kako se predstavlja na internet. Copywriter je veoma bitan  u internet kampanji, a naročito na društvenim mrežama. Bez dobre priče je nemoguće raditi direktni, niti brend marketing, mada su potpuno različite teme. Copywriter  piše tekst za internet, opisuje  proizvod, osmišljavanja sales stranice, scenarije za reklamu. On je pisac i prodavac.


Sadržaj:

  • Definisanje osnovne strukture copywriting teksta
  • Pojam konteksta sadržaja (stil, medij, situacija…)
  • Formatiranje teksta
  • Pisanje efektnih naslova
  • Call-To-Action – poziv na akciju – usmerite sadržaj ka prodaji
  • Najčešće copywriting greške i kako ih izbeći
  • Kako se predstaviti na društvenim mrežama
  • Kako formirati haštag za brend i društvene mreže

     

     

    Predavač

    Sandra Iršević

    Doktorantkinja Educons-digitalna produkcija

    Završila je  master na FMK Sigidunum i odbranila temu: Ženske studije u Srbiji od aktivizma do univerziteta. 2014.

    Diplomirala ekonomiju-opšti menadžment Megatrend

    Inženjerka životne sredine VTŠ Novi Sad.

    Više od 25 godina bavi se novinarstvom i to elektronskim, onlajn.Drži obuke na temu: zaštite životne sredine, medija, digitalnog marketinga.

     

    Sarađivala  sa organizacijom Cosmo  iz Subotice i bila koordinatorka projekta ili držala radionice: 2012-2018. Osnivač udruženja “Malin”. U okviru odobrenih projekata držala je radionice za medije, privrednike, nevladin sektor.

    Bila je na  eksperata OEBS-a za medije po pitanju životne sredine.

    Od stranih jezika govori engleski , a služi se mađarskim i španskim.

     

    Sarađivala  sa organizacijom Cosmo  iz Subotice i bila koordinatorka projekta ili držala radionice: 2012-2018. Osnivač udruženja “Malin”. U okviru odobrenih projekata držala je radionice za medije, privrednike, nevladin sektor.

    Bila je na  eksperata OEBS-a za medije po pitanju životne sredine.

    Od stranih jezika govori engleski , a služi se mađarskim i španskim.

    Dobitnica je je nagrade Simens Press Awards 2014, a osvojila sam i i treće mesto  i dobitnica je godišnje nagrade za toleranciju koju su 2015.godine dodelili  Republičko povereništvo za rodnu ravnopravnost i Misija OEBS-a u Srbiji.

    Pohađala je  razne edukacije novinarskih i medijskih udruženja UNS, ANEM, RAB.

    Članica je  Udruženja novinara Srbije.

    Opšti uslovi

    Nakon prijema računa, kotizacija mora biti uplaćena najmanje tri dana pre seminara. Budžetski potrošači podležu uslovima plaćanja u skladu sa zakonskom regulativom o javnim plaćanjima. Pisani otkazivanje učešća moguće je najkasnije tri radna dana pre održavanja seminara. Učesnici koji odustanu od učešća ili ne prisustvuju seminaru nakon ovog roka nemaju pravo na povraćaj kotizacije ili dužni su da izmire celokupnu kotizaciju. Ili mogu poslati drugog učesnika na seminar. Otkazivanje učešća zbog bolesti moguće je samo uz priloženo lekarsko uverenje. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar – u ovom slučaju refundiramo kotizaciju u celosti. Pismenom prijavom za kurs prihvatate ove uslove i odredbe.