Kakav je prvi utisak koji ostavljate?
Za drugi, retko kada imate šansu.
Pisac se ne rađa, nego postaje! Da li ste se oduvek pronalazili u pisanju i zapisivali ideje? Iskoristite maštu i prepustite se kreativnosti, jer za svaki brend je veoma bitno napisati dobar sadržaj. Postanite copywriter u svojoj kompaniji.
Zbog čega je bitna veština pisanja za online marketing i internet? Ko sve može da bude copywriter? Koje sve sadržaje i piše? Na ova i mnoga druga pitanja dobićete odgovor na online seminaru.
Za kreiranje dobrog sadržaja koji donosi prodaju, prvo je potrebno da naučite šta prethodi svakom dobrom sadržaju i koje su osnove pisanja sadržaja za web. Za svaku firmu dana je bitno kako se predstavlja na internet. Copywriter je veoma bitan u internet kampanji, a naročito na društvenim mrežama. Bez dobre priče je nemoguće raditi direktni, niti brend marketing, mada su potpuno različite teme. Copywriter piše tekst za internet, opisuje proizvod, osmišljavanja sales stranice, scenarije za reklamu. On je pisac i prodavac.
Sadržaj:
- Definisanje osnovne strukture copywriting teksta
- Pojam konteksta sadržaja (stil, medij, situacija…)
- Formatiranje teksta
- Pisanje efektnih naslova
- Call-To-Action – poziv na akciju – usmerite sadržaj ka prodaji
- Najčešće copywriting greške i kako ih izbeći
- Kako se predstaviti na društvenim mrežama
- Kako formirati haštag za brend i društvene mreže