Copywriting – online interaktivna radionica

Seminar

15,600,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Mesto održavanja:Online seminar - Zoom

Prosečan korisnik interneta provede svega nekoliko sekundi na Vašem sajtu, stranici, reklami, pre nego što donese odluku da li će otići dalje ili ostati tu.

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

Kakav je prvi utisak koji ostavljate?

Za drugi, retko kada imate šansu.

 

Prosečan korisnik interneta provede svega nekoliko sekundi na Vašem sajtu, stranici, reklami, pre nego što donese odluku da li će otići dalje ili ostati tu.

Pravilan odabir reči, ton koji ćete koristiti, pismo za koje se odlučite, apsolutno svako slovo ima svoju ulogu koja treba da od posetioca stvori kupca.

U saradnji sa iskusnim kopirajterom, konsultantom i trenerom u oblasti kreiranja različitih marketinških sadržaja organizujemo online radionicu uživo, na kojoj ćete dobiti odgovore:

  • Koji su elementi i formati efikasnog copy-ja
  • Kako da napišete uverljiv copy koji će na najbolji mogući način predstavljati Vas i Vaš brend
  • Kako da se obratite ljudima tako da će oni voleti da kupuju ono što Vi prodajete

KOME JE SEMINAR NAMENJEN:

Rukovodiocima, izvršnim menadžerima i članovima timova iz sektora marketinga, prodaje, advertajzinga, odnosa sa javnošću, internih i eksternih komunikacija, brend menadžerima, tim liderima, office menadžerima, poslovnim sekretarima, ličnim asistentima, kao i svima koji su u svojim kompanijama zaduženi za kreiranje sadržaja i pisanje u marketinške ržaja i pisanje u marketinške, reklamne, prodajne ili informativne svrhe.

Važno: Online seminar pratite uživo putem sopstvenog računara / tableta / pametnog telefona, tako da ne morate napuštati radno mesto ili dom.Omogućena je neprekidna interakcija i postavljanje pitanja (uključivanjem u uživo prenos ili pismeno). Nije potrebna dodatna instalacija. Svoja pitanja možete poslati mejlom i pre početka seminara, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja online seminara.

 

Sadržaj:

  • Definisanje osnovne strukture copywriting teksta
  • Zakonitosti copywriting-a: formatiranje teksta
  • Pisanje efektnih naslova
  • Osnove informativnog pisanja
  • Storytelling – pričanje priča u marketinške svrhe
  • Call-To-Action – poziv na akciju – usmerite sadržaj ka prodaji
  • Kreiranje strategije sadržaja

Predavač

Snežana Marković

Opšti uslovi

Nakon prijema računa, kotizacija mora biti uplaćena najmanje tri dana pre seminara. Budžetski potrošači podležu uslovima plaćanja u skladu sa zakonskom regulativom o javnim plaćanjima. Pisani otkazivanje učešća moguće je najkasnije tri radna dana pre održavanja seminara. Učesnici koji odustanu od učešća ili ne prisustvuju seminaru nakon ovog roka nemaju pravo na povraćaj kotizacije ili dužni su da izmire celokupnu kotizaciju. Ili mogu poslati drugog učesnika na seminar. Otkazivanje učešća zbog bolesti moguće je samo uz priloženo lekarsko uverenje. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar – u ovom slučaju refundiramo kotizaciju u celosti. Pismenom prijavom za kurs prihvatate ove uslove i odredbe.

Sadržaj

  • Definisanje osnovne strukture copywriting teksta
  • Zakonitosti copywriting-a: formatiranje teksta
  • Pisanje efektnih naslova
  • Osnove informativnog pisanja
  • Storytelling – pričanje priča u marketinške svrhe
  • Call-To-Action – poziv na akciju – usmerite sadržaj ka prodaji
  • Kreiranje strategije sadržaja