Unapredite svoje veštine komunikacije
Uspeh u biznisu se meri i uspešnom komunikacijom i sposobnošću upravljanja ljudima. Menadžeri žele da poboljšaju produktivnost i efikasnost osoblja; zaposleni žele friendly radnu atmosferu, fer-play svojih saradnika, ali i dobar odnos sa šefom; prodavci, bilo da nude proizvode ili usluge, žele da dopru do svojih korisnika i da ih dugoročno zadrže. Svi biznis akteri bi voleli da komunikacija teče glatko, bez zastoja, ukrštanja, tenzija i konflikata. Da li je to moguće i kako?
Trening asertivnosti u biznisu će Vam dati odgovore na sledeća pitanja:
Zašto je asertivnost važna?
Kako se razvija asertivnost i koliko je važna za samopouzdanje u komunikaciji?
Kako izgleda asertivna komunikacija u praksi?
Konkretni primeri!
Kako da asertivnim ponašanjem smanjite pritisak u poslu?
Kako da sprečite manipulaciju i kako na nju da odgovorite?
Kako da primite i uputite konstruktivnu kritiku?
Način na koji komuniciramo sa drugima i na koji drugi komuniciraju sa nama u velikoj meri utiče na to kako ćemo se osećati I šta ćemo postići.
Svako ko vodi radnu organizaciju i radi sa ljudima mora da ima razvijene socijalne veštine da bi taj posao bio uspešno odrađen, jer menadžment podrazumeva upravljanje poslovnim procesima uz pomoć ljudi.
Sadržaj:
Zašto je asertivnost važna?
Kako se razvija asertivnost i koliko je važna za samopouzdanje u komunikaciji?
Kako izgleda asertivna komunikacija u praksi?
Konkretni primeri!
Kako da asertivnim ponašanjem smanjite pritisak u poslu?
Kako da sprečite manipulaciju i kako na nju da odgovorite?
Kako da primite i uputite konstruktivnu kritiku?