Menadžment i administracija

Intenzivne obuke

Stručnjak za digitalni marketing

85,900.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Konkretna znanja i veštine za povećanje konverzija, prodaje i prihoda!

 

Društvene mreže danas igraju ključnu ulogu u promociji brendova i prodaji proizvoda i usluga.

Vaši kupci nekada su gledali u bilborde, a danas u telefone i tablete. Idealna je prilika da im se približite, ponudite dobar sadržaj i pokrenete interakciju.

  • Kako da tehnički postavite svoj Fejsbuk, Instagram i Linkedin?
  • Kako da proširite svest o brendu preko ovih mreža?
  • Kako da definišete svoju ciljnu grupu?
  • Kako da joj se obratite, u koje vreme i sa kojim sadržajem?
  • Koje vrste kampanja možete pokrenuti prema različitim ciljevima koje želite da postignete?
  • Kako definisati budžet i pokrenuti plaćanje?
  • Kako na kraju svega izmeriti i analizirati rezultat pokrenutih kampanja?

 

 Kao STRUČNJAK ZA DIGITALNI MARKETING:

  • Savladaćete kako tehnički tako i psihološki način funkcionisanja različitih društvenih mreža;
  • Jasno ćete definisati svoju ciljnu grupu i targetirati potencijalne kupce/klijente;
  • Naučićete kako primeniti content marketing na društvenim mrežama: tipovi sadržaja, prilagođavanje publici, copywriting;
  • Saznaćete kako da iskoristite sav potencijal koji pruža email marketing;
  • Razumećete razliku između native (organic) i paid (advertising) tehnika za privlačenje velikog broja vernih pratilaca i kako ih vešto možete pretvoriti u svoje buduće kupce/klijente (CTA tehnike, umetnost “skrivene” prodaje preko sadržaja);
  • Ovladaćete vođenjem online reputacije svoje kompanije i naučiti kako da podignete brand awareness;
  • Bićete osposobljeni da koristite sve pogodnosti precizne metrike, analize i izveštavanja na društvenim mrežama.

 ***SPECIJALNI BONUS ZA POLAZNIKE!

  • Konkretni odgovori na opšta i specifična pitanja – možete ih poslati i pre početka obuke.
  • Konsultacije sa vrhunskim stručnjacima na radionicama i stručni saveti iz prakse sa konkretnim primerima.
  • Sertifikat o pohađanju obuke Stručnjak za digitalni marketing na srpskom i engleskom jeziku koji izdaje nemačka kompanija Forum Media, sa navedenim temama u okviru programa obuke.
  • Upoznavanje kolega iz struke, diskusije, primeri dobre prakse i razmena iskustava
  • NAPOMENA: program radionica se usklađuje i sa pitanjima polaznika sakupljenim pre početka obuke, ali i tokom obuke.
 1. Modul: PRAKTIČNA RADIONICA – Poslovna primena Instagrama, Facebooka i LinkedIna (20.09.2019); 10 – 16 h

 

 Instagram

  • Način plasiranja različitog sadržaja i alati za preporuku
  • Kanali – vrste i mogućnosti plasmana proizvoda
  • Brend – indetitet, ton komunikacije, publika
  • Objave – relevantne teme, edukacija i interakcija
  • Mrežni efekat – zajednice, reacije i konverzije
  • Trendovi – inovacije i najave novih funkcionalnosti

Facebook

  • Planiranje i realizacija strategije na FB
  • Pravila komunikacije među korisnicima Facebook-a
  • Poželjan format konmunikacije sa poslovnim korisnicima
  • Oglašavanje na Facebook-u i osmišljavanje reklamne kampanje
  • Tipovi reklama i struktura kampanje
  • Website click reklama
  • Like ad, video ad
  • Određivanje ciljnih grupa u oglašavanju
  • Primeri dobre i loše komunikacije

LinkedIn

  • Alati i načini za plasiranje sadržaja
  • Važne razlike između privatnog i profila kompanije
  • Komuniciranje i oglašavanje
  • Vrste i mogućnosti plasiranja materijala, kao i načini okupljanja zajednica
  • Formati sadržaja i objava
  • Veća vidljivost na LinkedInu
  • Kako postići mrežni efekat?
  • Trendovi – inovacije i najave novih funkcionalnosti platforme
  • Jedinstveni kanali komuniciranja

DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA

 2. Modul: PRAKTIČNA RADIONICA – Copywriting i Email marketing (24.09.2019); 10 – 16 h

 Copywritting

  • Šta sve čini sadržaj (content) i zašto je toliko važan?
  • Kako se kreira – osnovna pravila i specifičnosti sadržaja
  • Kako komunikacija utiče na određivanje ciljne grupe
  • Content management: interakcija sa potencijalnim kupcima
  • Postovi koji prodaju: priča o sadržaju, copy-u i vizualu
  • Copywritting na društvenim mrežama: struktura sadržaja, AIDA model, specifičnosti nalsova na DM, Call to Action, Paretovo pravilo, aktivan vs. pasivan govor na društvenim mrežama, CAK model u kopirajtingu, ciljana publika i kontekst

Email marketing

  • Na kojim sve mestima možete doći do kontakata
  • Kako da izgradite svoju mejling listu
  • Načini segmentiranja
  • Open rate
  • Automatizacija i generisanje email poruke
  • Kreiranje newslettera
  • Preporuke

 

 

 

 

DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA

 3. Modul: PRAKTIČNA RADIONICA – Izveštaji, metrika i praćenje rezultata digitalnih kampanja (27.09.2019); 10 – 16 h
  • Određivanje i merenje ključnih pokazatelja uspeha kampanja (KPI)
  • Tumačenje rezultata i razlike u performansama shodno izboru tipa kampanja
  • Jedinstvene mogućnosti i preporuke za različite vrste oglasnih formata po društvenim mrežama
  • Međusobni uticaj različitih oglasnih formata i njihovo kombinovano delovanje
  • Kontinuirano praćenje rezultata, kreiranje izveštaja i alati koji nam u tome pomažu
  • Primeri najbolje domaće i svetske prakse po oglasnim formatima i ciljevima
DODATNI MATERIJAL koji dobijate na Vašu email adresu:
Facebook Ads Lookbook – Galerija najboljih svetskih primera FB oglasa po formatima
– Vodič za # oznake – kompletna lista zabranjenih oznaka i najpopularnijih oznaka po glavnim temama sadržaja
– Priznanja Linkedin insajdera – određivanja cena, kreiranje target grupa, tehnička podešavanja kampanja i merenje njihove uspešnosti
– Formule naslova na koje publika klikće
– Primeri subjecta za uspešne email kampanje
– Online kurs ličnog brendinga (link ka jednosatnom besplatnom kursu) + radna sveska koja prati kurs
– E-knjiga „Jednostavan recept za sadržaj koji prodaje“
– Storytelling elektronska radna sveska
– E-knjiga „Tvoj vodić za uspešan blog“
– Spisak linkova za websajtove za dalje učenje i istraživanje

 

 ZAKLJUČAK I KRAJ OBUKE
Provera znanja i primanje sertifikata za STRUČNJAKA ZA DIGITALNI MARKETING
  • Test za proveru znanja dobijate na mejl adresu 02.10.2019. Potrebno je da nam test sa svojim odgovorima mejlom ili poštom dostavite najkasnije do 16.10.2019.
  • 21.10.2019. slanje sertifikata Stručnjak za digitalni marketing na srpskom i engleskom jeziku.

 

  • Program je zasnovan tako da tokom obuke dobijete objašnjenja kroz predavanja, praktične radionice, diskusije, pitanja i odgovore u kreativnom okruženju i opuštenoj atmosferi. Naglasak je na praktičnom stručnom usavršavanju uz mnoštvo aktuelnih primera i rešavanje konkretnih problema.
  • Obuke će biti održane u formi tri intenzivne interaktivne radionice u malim grupama. Radionice su u trajanju od po 6 sati (10:00–16:00). Sa svake radionice dobijate štampani materijal koji obuhvata celokupna predavanja, a kroz konkretne i svrsishodne diskusije dobijate konkretna rešenja.
  • Dobijate i praktičan studijski materijal u PDF formi koji će biti poslat na na Vašu adresu, a koje možete koristiti sa svog mobilnog telefona, desktop ili laptop računara gde god se nalazili.
  • Zbog ograničenog broja učesnika uz otvorenu komunikaciju sa predavačima i priliku za razmenu iskustava sa kolegama iz struke, kroz interaktivne radionice se postiže sigurnost i efikasnost u radu.
  • Učesnici u okviru ovog programa dobijaju i profesionalno savetovanje stručnjaka kroz diskusije i praktične savete iz prve ruke.
  • Na kraju obuke, 02.10.2019. mejlom Vam šaljemo pismeni test za proveru znanja. Test sa odgovorima nam vraćate elektronskom ili redovnom poštom najkasnije do 16.10.2019.
  • Nakon uspešno završene obuke i rešenog testa znanja, dobijate na svoju adresu sertifikat na srpskom i engleskom jeziku koji izdaje nemačka kompanija Forum Media kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju.

 

OBUKA JE NAMENJENA:

Rukovodiocima i izvršnim menadžerima marketinga, prodaje, advertising i PR službi, vlasnicima i direktorima malih i srednjih preduzeća, Social Media menadžerima, Community Menadžerima, Digital Account menadžerima, Brand menadžerima, Team liderima, preduzetnicima, kao i svima koji bi želeli da poboljšaju svoj digitalni marketing, steknu nove klijente putem Instagrama, Facebooka, LinkedIna ili nauče nove načine građenja mejling lista ili već postojećih profila.

Heritage Hotel

Mije Kovačevića 7,
Beograd 11000


Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 5 dana pre dana početka edukativnog programa, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 10 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da pošalju kolegu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gorenavedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018